Helgen och högtidstal

Hallå!
 
Ska alldeles strax ta bilen och brumma in mot Ljungby och City Gross. Ska på en informationsträff där idag vid 4 för att få veta lite mer om sommarjobbandet. Har försökt lära mig mitt högtidstal idag också som jag ska hålla för klassen imorgon, ush vad jobbigt jag känner att de komemr bli. Det känns verkligen att något speciellt är på väg att hända, ja ni fattade rätt, studenten! Men att hålla ett fint tackande högtidstal till klassen man träffat nu nästan varje dag i 3 års tid är inte det allra lättaste... Det är bara att försöka klistra på leendet på läpparna och hålla bort de brännande tårarna för att slinka ut. 
 
Min helg har varit bra. Var som sagt sista studentfesten i fredags, den slutade kanske inte precis som jag tänkt mig men första delen av kvällen var iallafall väldigt rolig. I lördags var jag en sväng i Växjö och sen igår var det konfirmationsfirande och fotbollsmatch.
Men nu är det måndag igen och nu taggar vi till tusen inför summerburst på fredag! 
Kraaam på er!
 
 



 
 
 
 

Kommentera här: