På student i GBG

Heej! 
 
Igår var det en fullspäckad dag. Dagen började med lite student fina naglar redan klockan 9.  Sen direkt efter det bar det av mot Göteborg för lite studentfirande. Min kusin Elias sprang nämligen ut i fredags. Men smarta som de är och eftersom vår släkt är väldigt utspridd runt om i Sverige, så hade de student festen igår (lördag) istället, så att så många som möjligt skulle kunna komma.
 
Dagen var jätte trevlig! God mat och gott sällskap, har inte träffat de sen i julas så det var verkligen på tiden. Insåg också  igår att det är helt sjukt vad jag längtar tills jag får stå där och välkomna alla gäster med studentmössan på. Ååh kommer bli så kul! Tagga onsdag! Men iallafall, lite senare framåt kvällen blev det gasen i botten hemåt mot Småland igen. O jag avslutade kvällen hemma hos min kära pojkvän. 
 
             
             
 

Kommentera här: