Söndag

Hej!
 
Sitter här och väntar på att mamma ska komma hem och laga mat till mig haha. Helgen har varit bra, blev snarare nån form av klassmys istället för klassfest till studentfesten i fredags. Men tycker ändå att det hela blev mycket roligare än jag örväntat mig. Med 60, 70 och 80- tals tema kan ju inget gå fel!
Fick skjutts in till Ljungby och sov sen hos Oscar.
 
Idag har jag inte hunnit med så mycket mer än städning. Efter middagen tänkte jag och Elin ta en liten promenix i det allt annat än så kallade fina vårvädret...   Jaa, vart tog våren vägen? 
Oscar kommer förhoppningsvis förbi en stund i kväll sen, men tills dess ska lite plugg göras. Fick också hem lite av sminket och grejerna jag beställde nu för ett tag sen, detta kommer bli skit bra! 
 
Ha de bäst!
 
                                             
 
 
 

Kommentera här: