Fredagsmys

Hoppas alla haft en bra vecka!
 
Nu är det äntligen helg igen, så skönt. Blev sovmorgon idag igen för SA12A, engelskan blev inställd så vi hade bara en lektion idag. Perfekt start på helgen! Passade också på att beställa lite smink och nåt smycke när jag kom hem. Har bestämt mig för att försöka sminka mig själv till balen. De som känner mig skrattar säkert nu haha, jag är absolut sämst på att göra fina sminkningar med ögonskugga och allt därtill. Men nu har jag iallafall beställt hem lite smink och borstar såhär 3 månader innan för att ha god tid på mig att öva.
Jaa vi får väl se hur detta kommer sluta, men övning ger ju färdighet sägs de;)
 
Om jag bara fick äta en sak resten av livet så skulle jag lätt välja det jag och Oscar fixade till kvällsmat idag. Pannkakor, nutella och jordgubbar!
Frågan är verkligen om det kan bli bättre?
 
 
 
 

Kommentera här: