Den 2:a Mars 2015

Hallå!
 
Hoppas allt är bra med er, själv är det super! 
Har varit ute med vovvsen en liten runda i morse och nu sitter jag här med lite musik, men skulle egentligen behöva gräva ner mig i skolböckerna. Men så sjukt skönt att vara ledig på måndagarnna, helt underbart. Helgen blir genast så mycket bättre. O på tal om helg så har jag haft en jätte mysig helg denna veckan. Började med restaurang mys i Värnamo med mamma på fredags kvällen. Ja vi åt så myk gott och såå mycket, ja jag ljuger inte om vi nästan rullade hem sen hahah. Resten av familj är i Sälen och åker skidor så fick bli en mor&dotter kväll. 
 
Efter den lilla Värnamo trippen kom min kära pojkvän hit och sov här, sen hyfat tidigt på lördagen begav vi oss mot Malmö och Emporia. Blev en jätte mysig dag med återigen mycket god mat. Blev lite shopping också men inte överdrivet mycket eftersom jag nu lovat mig själv att hålla lite bättre i mina pengar, vilket brukar gå sådär...
Men jag har haft en mycket trevlig helg och känner mig så taggad jag kan bli för en ny skolvecka. 
Ni vet, ny vecka nya tag eller hur är det? 
 
 

Kommentera här: