5:te Januari

Hejsan!
 
Hoppas allt är bra md er! Själv sitter jag här med färg i håret, nu jäklar ska det bli förändringar;) Var ute på en liten promenix imorse såå skönt väder ute. Det ända som saknas nu är lite snö. För vem längtar inte efter att få åka lite skidor?  Igår stod en liten roadtrip på schemat. Jag Oscar Cajsa och hennes kompis ställde klockan hyfsat tidigt och stack sen iväg mot Ullared. Blev en riktigt härlig shoppingdag med nåra små fynd här och där. Sedan på kvällen blev det lite festligheter, men med betoning på lite för min del. 
 
Insåg idag att jullovet snart är slut... Ja på torsdag börjas det igen. Men jag ska inte klaga, har haft ett riktigt bra jullov och vårt schema till studenten är riktigt chill. Det ska till och med bli lite skönt att få in rutinerna igen. Tror jag behöver lite ordning och reda på livet igen haha. Men hoppas ni får en härlig vecka allihopa!
 
 
 

Kommentera här: