2015

Gott nytt år!!
 
Jaha då var år 2014 slut och vi börjar om på ny kula igen. Hade ett riktigt bra nyår. Gårdagens kväll började med ett härligt tjejgäng hemma hos Anna. Kvällen fortsatte sedan hemma hos både Emma, Rebecka och sist på Harrys. Nyårskyssen lyckades jag också få i år, så lycklig! Kortfattat blev det ett perfekt slut på året!
 
Förra året hade jag som vanligt några klassiska nyårslöften. Och det är nu det roliga med nyårslöfterna kommer, att kolla tillbaka på dem och se hur många man lyckats hålla. Så därför tänkte jag vara lite extra schysst och dela med mig några av dem:) 
 
2014

  1. Ta körkort
  2. Blogga mer
  3. Träna mer
  4. Få perfekta nyårskyssen
  5. Varit på en bra resa
  6. Skaffat nytt jobb
  7. Varit på en bra konsert
  8. Bli kär
  9. Ha en nån form av plan med min framtid & efter studenten 
  10. Vara mer spontan och utåtriktad 
 
Ja, jag skulle nog inte säga att jag lyckats med riktigt alla löfterna men ändå många av dem. Körkortet var högt prioriterat, och lyckan av att kunna sitta i bilen och kunna åka vart man vill är verkligen så obeskrivlig som alla säger. Under året har jag både lyckats kära ner mig helt totalt och fått den perfekta nyårskyssen, så de punkterna kan jag bocka också av! Har även skaffat nytt jobb, varit på en bra konsert och haft en otroligt bra resa till Thailand med la familia. Något som jag lyckats abslout sämst med är ändå min plan med framtiden...
Vi får helt enkelt hoppas att det går bättre detta året. Åja, det är klart att jag har nyårslöften detta året också,
det är ett måste;) Men dom får ni tyvärr inte reda på förrens om ett år :¨*
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: