Smoothie

Hej!

Va ett tag sen jag bloggade nu så tänkte att det var på tiden för ett litet inlägg. Kom hem från skolan för inte så länge sedan o sitter nu i soffan med en god smoothie. Är inne på andra skolveckan nu efter det härliga sommarlovet och rutinerna börjar komma in i huvudet igen. Resten av dagen kommer bestå av en hel del plugg, övningskörning med pappa, träning och lite PH mys med min pojke. 

På tal om övningskörning så ligger jag ju lite på efterkälken. Hade ni frågat mig för några månader sen så hade ni garanterat fått svaret att det är väl klart jag har körkort. Men är det så nu? Nej tyvärr inte... Har iallafall lyckats ta min första körlektion. Körde igår och ja, det gick väl helt okej får jag ändå lov o säga. Gick kanske lite för fort vissa stunder men annars så var det nog helt godkänt för första gången. 

Neheni nu måste jag trycka i mig min smoothie o gräva ner mig i skolböckerna om jag ska få nåt gjort idag. Hoppas ni haft en bra dag.

Ha de bäst!





Kommentera här: