Mysig helg

Hejsan!
 
Jaha då var det söndagkväll igen... Helgen lyckas alltid gå lika fort. Men har haft en super mysig helg så ska inte klaga. Slutar kvart över 11 nu på fredagar, riktigt gött! Men orkade inte vänta på bussen en timme så bestämde mig för att gå hem. O har jag bestämt mig för något så blir det oftast så, så ja jag började min promenix mot Lagan och var väl hemma runt 1 tiden, haha ja det hade gått fortare att vänta på bussen och tagit den hem men aja YOLO. 
Sedan framåt sex tiden kom min kusin från Stockholm och hans norska flickvän och farmor&farfar hit på kvällsmat. Allt var jätte trevligt, även fast jag kanske inte fattade varje ord hon (Heidi, flickvännen) sa, då det blev någon blandning av sveorska;) Vid 9 stack allihop och Oscar kom och hämtade mig, sen myste vi till det i deras stuga. 
 
Hela Lördagen spenderades med Oscar. Vi va en sväng på Lagan-dagarna och kollade läget med pappa på gymmet  innan vi köpte med oss lite godis hem. På kvällen lagade vi lyx middag med blåbärspaj till efterrät. Vi var också en sväng hos hans mormor. Idag har jag inte gjort så mycket, övningskört och jobbat lite. Jag och Cajsa sitter här och myser i soffan med lite godis och musik nu och sen ska jag sticka o hämta Josef hos hans girlfriend. Hoppas ni haft en bra helg, nu taggar vi ny skolvecka och nya tag. 
 
Ha det bäst!
 
 

Kommentera här: