Söndagsångest

Tjenixen!
 
Sitter här i soffan med lite go musik och har dåligt samvete över att jag inte har skolböckerna uppe i nyllet, mycket bättre med godis;) Har varit en bra helg, inte gjort så jätte mycket bara chillat. Jo förresten, har övningskört en hel del, så det är ju tummen upp. Ush man kan faktiskt inte göra annat än o hata söndagar. Skulle lätt ge min högra hand för att spola över nästa vecka, vi har sååå mycket. Men bara att bita ihop och tänka på att det bara är 3 veckor kvar till sommarlovet, helt sjukt vad tiden går! 
 
Som det ser ut nu kommer det bli jobb en stor del av sommarlovet. Känns ändå helt okej, klart man vill va ledig så mycket som möjligt men jag behöver verkligen cashen. Blir några lediga och sköna veckor iallafall. Omg fyller 18 snart också, haha är en sån som tror att när man blir 18 förändras livet helt totalt, du blir äntligen en fullt vuxen kvinna lixom;) Aja återstår o se om det är så fantastiskt som jag tänkt mig;) Nej nu ska jag hoppa in i duschen o bli lite freeesch till skolhelvetet imon. 
 
Ha det bäst!
 
 

Kommentera här: