I was ashamed. You called me beautiful.

Heej!
 
Då var söndags ångersten här igen, inge vidare med skola imorgon. Har iallfall haft en grym helg. I onsdags kväll kom Carolina&Martin o hämtade mig, sen drog vi hem till Marc där Amanda redan befann sig. Blev en grillkväll med mycket mat och prat. Sen i torsdags övningskörde jag, va hos Oscar en stund och sen på kvällen drog jag och Anna till Bella för lite 18-års fest, trevligt!
 
O hela Fredagen sen spenderades med Oscar, vi stack till deras stuga på kvällen o grillade o myste. Tiden bara rullade iväg och vi kanske blev kvar där lite för länge, men YOLO. Igår var jag och Elin i Växjö. Blev lite shopping men inte speciellt mycket tyvärr, men trevligt hade vi! Sen på kvällen blev jag utslängd från huset av brossan och hans kompisar så blev en sväng till Elin igen. O nu till denna dagen. Idag blev det morgon träning på gymmet, jobb, övningskörning och sen lite plugg. Har varit en riktigt bra ledighet, o jag har hunnit med massa skojjsigt.
 
Har inte lagt över alla bilder från Thailand än men ska snart fixa det, bilderna kommer upp snart jag lovar. Imorgon tar jag bussen direkt till frissan efter skolan. Håret är verkligen så sjukt fult och slitet nu, har en 2 meters lång utväxt också;) Så det kommer förhoppningsvis se lite lite bättre ut sen efter imorgon. Hoppas ni haft en lika bra lång helg som jag. pusssssssssss 
 
 

Kommentera här: