Helg

Tjenare!
 
Kom hem från skolan för ett litet tag sen och är verkligen helt slut. Blir efter allt tjat från mamma fredagsmys med familjen ikväll. Förstår egentligen henne, kommer inte ihåg sist jag var hemma helt själv och umgicks lite med familjen. Passar ju bra idag då, är sjukt trött så kommer ändå somna typ direkt, haha så tekniskt sätt kommer jag slippa denna gången också;) Hade också spanska nationella idag och ja.. vi behöver inte äns prata om hur det gick. 
 
Helgens planer är shopping på Emporia med goa polare, jobb, plugg, träning och mys med pojkvännen (haha ohhyes jag har en pojkvän nu). Var ju och piffade upp mitt fågelbo till hår i tisdags. Haha tog såklart fel på dagen och åkte dit som ingenting i måndags, fattade nada innan hon kom och frågade mig vart jag gjorde där. Japp så det var bara att gå hem igen och se det som positivt att jag iallfall lyckades pricka in rätt tid, men jaa fel dag då. Blev lite klippning och färgning/slingning sen så är väl snäppet ljusare i huvudet nu, inte super nöjd tyvärr men men. Man kan ju inte va snygg hela tiden;) 
 
 

Kommentera här: