Fredagen den 28 Mars

Halu!
 
Nu va det helg igen, älskar ändå att det går så himla fort. Denna veckan har varit fullt ös och mindre kommer det definitivt inte bli kommande vecka. Såhär mycket tror jag nästan aldrig jag haft i skolan nångång. Nästa vecka väntar idrottsprov, svenska tal, engelska redovisning och sist men verkligen inte minst, FN-rollspel. Ojoj blir bara deprimerad av tanken på allt jag ska lyckas ta mig igenom hahah. Och inte lugnar det ner sig veckan efter det heller för då är det naturprov, fackuppstas inlämning och matte prov.... pallar inte. 
 
Dagen har varit sjukt seg men ändå bra, måste ju säga att vädret verkligen höjer humöret. Va ute med vovsen en stund innan och sen har jag inte gjort speciellt mycket. Bara njutit av vädret helt enkelt. Skulle helt ärligt behöva sätta mig o plugga lite. Ja ni hörde rätt, på en fredag kväll?! Hur sjuk är man inte då haha. Men hann inte med nåt plugg igår så får se om jag blir tvungen till att gräva ner huvudet i böckarna sen. Ser iallafall fram emot två dagars ledigt nu och ska försöka få så mycket som möjligt gjort. Nej nu ska jag rädda er från mitt gnällande och avsluta detta inlägget så att inte ni också går o hänger er i badrummet;) Ha en fet fredag kväll, puss.  
 
Ha de bäst!
 
 
 
 

Kommentera här: