SOMMARLOV!

Heej!
 
Kan inte fatta att den bästa tiden på hela året nu ligger framför mig, ja precis sommarlovet! Helt sjukt vad man har längtat, men kan ändå inte riktigt känna de där sommar känslorna än, men de kommer väl fram så småningom. Har varit några kanon dagar denna veckan innan det blev dags för lite ledigt. Vi var bland annat i Bräkentorp för lite grillning med klassen, varit på Oscars och Emils student och shoppat med härliga vänner. 
 
Sommarlovet invigdes iallafall med One Direction konsert i Friends arena med Elin, Elin och Ellen. Det blev en super bra dag trots lite jobbigheter som värkade ben rygg fötter, köer genom hela Solna och fyra bonnar lost i huvudstaden;) Det var en sjukt bra start på lovet ändå och något man inte kunde missat. 
 
Igår va jag med Oscar hela dagen, på kvällen kollade vi någon film och hade pizza mys. Nästa vecka drar jobbandet igång. Imorgon ska jag in till stan på en utbildning hela förmiddagen och sen på Tisdag börjar jag på mitt första sommarjobb, ska jobba kväll så blir mellan 13 och 22. O nu måste jag tyvärr sticka bort och agera städtant i två timmar, it's all about the money! Men här kommer lite blandade bilder kompisar. 
 
Ha det bäst!
 
 
Några bilder är tagna av Elin
 
 
 
 
 

Kommentera här: