Lördag morgon

Godmorgon!
 
Har haft världens slappaste och skönaste morgon. Vaknade runt halv 10 efter att ha somnat vid halv 3 igår, o tog en lång frukost vid en mysig film. Oscar kommer om en stund så får se vad vi hittar på, han har lovat mig att hänga med o hjälpa till lite på jobbet iallafall;) Igår efter skolan stack jag, Anna, Elin och Tilda på bio. Kollade på The other woman, tycker den va riktigt bra och sjukt rolig, alltså helt klart värd att se. Imorgon väntar första träningspasset på nästan tre veckor, snacka om att det kommer bli svettigt, blir ju anfådd av att bara gå upp för trappan nu hahha. Ska troligtvis också träffa Amanda och Caolina imorgon för lite grillmys. Blir en kanon helg.
 
Måste bara säga att det va väldigt roligt att gå till skolan i torsdags. Sjukt kul att träffa alla igen! Man får verkligen en sån boost när man varit iväg ett litet tag o sen kommer hem till allt o alla igen. Är så glad att jag har så fina vänner o komma tillbaka till, guld värt. När vi ändå är på den positiva sidan villl jag också bara tillägga att nästa vecka ser ut att bli toppen, fick reda på att vi är lediga torsdag och fredag, låååång helg! Kommer bli as gött. 
Nehe hörrni, om man skulle dra ut lite i det fina vädret. Är ju ändå hela 16 grader redan, fast vantarna ska ändå på eftersom varmt för mig numera är 30-40 grader. Thailand kan då ändå skämma bort en, frågan är bara hur detta ska gå i svenne sommaren?
 
Ha de bäst!
 
 

Kommentera här: