Ledig på en måndag

Go' kväll!
 
Hoppas allt är bra med er, med mig är det toppen. Har varit hemma och ledig hela dagen, ja vårt nya schema är riktigt bra! Förlängd helg varje vecka, kan det bli bätrre!? Helgen har iallafall varit bra, mycket tid har spenderaste med min finaste pojkvän♥
 
Men det har varit lite läskigt väder måste jag säga. Läskigt var det minst sagt när jag och pappa var påväg hem i lördagsnatt. Bilen framför oss börjar sakta in eftersom det ligger ett träd på vägen och precis när vi sen ska köra om bilen framför ser jag hur ett jätte träd faller precis framför oss. Jag vet att jag skriker nåt till pappa, men har ingen anig om vad. Och i sista sekund lyckas han väja för granen, som tur nog bara repar bilen. Riktigt obehaglig känsla att sitta där och se allt hända men inte kan göra något överhuvudtaget. Men allt gick super bra och både jag och pappa lever i dagsläget;) Har lärt mig att man nog ska lyssna på de där vädergubbarna med kartan på tv. När dom säger att det kommer blåsa mycket och att man ska hålla sig inne, så ska man nog göra de;) 
 
Hoppas att ni lyssnade på vädergubbarna och klarade er ifrån några fallande träd. Men ha en bra vecka! Pusspuss
 
 
Har suttit och funderat lite på balfrisyrer idag. Skulle tro att jag kör på något liknande som på bilderna. 
Skit taggad på bal, kommer bli så roligt och alla kommer vara såå fina! 
 
1 Andreas:

skriven

Ibland har faktiskt vädergubbarna rätt men inte så ofta.. ;D

2 Andreas:

skriven

Ibland har faktiskt vädergubbarna rätt men inte så ofta.. ;D

Kommentera här: