Studentfest & Stockholmsresa

Heej!
 
Var ett bra tag sedan jag skrev sist. Vet inte vad som kom emellan egentligen, livet antagligen;) Hur som helst så har det hänt lite skojsiga saker sedan sist. Den första studentfesten för 2015 års student treor på Sunnerbogymnasiet! As kul verkligen. Tror det var en vecka sedan nu ungefär. Vi hade en riktigt rolig kväll/natt. Började med att Sandra kom till mig, vi fixade oss lite innan vi stack till Ruben och Adolf. Efter någon timme åkte vi vidare in till Ljungby och till Emma där resten av klassen befann sig. Efter ett antal timmar till började vi alihop vår promenix ner mot Harrys. Blev en super bra start på studentåret och jag kan inte vara mer taggad på allt som komma skall. 
 
Exakt för en vecka sedan nu var vi med SA12 klasserna i Stockholm. Åkte tidigt i Tisdags och kom hem sent på onsdagskvällen. Tycker det ändå blev en lyckad resa trots att jag kan erkänna att jag inte var super taggad. Men Stockholm bjöd på b.la teater, Vasa och Abba muset och riksdagsbesök. Alltid mysigt att umgås ännu mer med sina kära skolkamrater, eller hur??
 
 
 
 
 

Kommentera här: