Inväntar döden

Haloj!
 
Dagen har varit riktigt bra. Tro det eller ej men jag va taggad inför skola idag, efter två chilldagar hemma på rosenvägen är det rätt gött att komma tillbaka. De där i SA12A är ett ganska härligt gäng trots allt. Kunde också bocka av två skolgrejer idag när jag kom hem, idrottsprov och engelskaredovisning. Tyckte det kändes bra på båda sakerna så det är ju positivt. Efter sista lektionen bestämde jag och Carolina oss för att stanna kvar en liten stund extra i skolan, och fixa lite inför morgondagen och med vår fackuppsats, som redan nu är två veckor försenad... Sen tur som jag har fick jag skjuts hem av henne. Kvinnan har ju tagit körkort! Snacka om avis. Väl hemma blev det pytte lite plugg och sen fick jag sticka ner o hjälpa några på gymmet innan jag själv satte galopp mot träningen, som idag bestod av intervaller. 
 
Men måste kanske förklara rubriken haha. Det är nämligen så att det är FN-rollspel imorgon på Sunnerbogymnasiet, ush! Ja, det är vi samhällstvåor som ska hålla och delta i rollspelet. Det kommer pågå hela morgondagen och även hela dagen på fredag. Är verkligen inte taggad inför detta. Har precis fixat några alternativ till kläder som jag hoppas kunna sätta på mig imorgon. Inte bestämt mig riktigt än dock men det fixar väl sig i imonbitt. Är inte så nervös än men det kommer definitivt ha ändrats vid ca klockan 9 imorgon. Antingen kommer jag stå o darra, trilla i trappan, bli tomat i ansiktet eller helt enkelt bara stå där uppe på scenen inför alla som ett fån utan att kunna klämma fram ett ända litet ord. Men who cares? YOLO. Hade ändå varit gulligt om ni kunde önska mig lycka till. Nehe nu ska jag slå på ett avsnitt top model, vi höres.
 
Ha det bäst!
 
snygg chaffis!
 

Kommentera här: