Torsdag

Heej!
 
Va ett litet tag sedan nu, men livet kom tyvärr emellan;) Men nu är jag på bloggandet igen! Sitter här med en god smoothie och bara njuter av att det snart är helg igen. Har haft en väldigt upp och ner vecka hittills. Veckan började hos tandläkaren i måndags... Efter att aldrig ha haft problem med mina tänder och inte varit hos tandläkaren på 2 år blev det helt andra nyheter denna gången.
 
Gjorde nån liten ifyllning i en tand sist men nu ser det tydligen helt kaos ut, så på måndag kommer jag ligga där under den hemska lampan igen och hålla ut tills de tagit bort fyllningen och gjort om det hela igen. Inte nog med de, röntgenbilderna var tydligen helt kaos de också.. Båda mina visdomständer där nere kommer växa helt snett o jag behöver först åka in till Ljungby för att ta fler röntgenbilder o sen måste jag operera bort båda... Det ända man kan hålla tummarna för nu är att jag får tid till att fixa detta innan Januari då jag inte längre har gratis tandvård utan måste betala, vi kan ju också medans vi ändå håller på, hålla tummarna för att jag inte behöver göra detta under studentveckan och gå runt med en stor fet svullen käke. 
 
Bortsett från denna lilla grejen och några lipanfall igår kväll så har veckan varit bra! En god nyhet är att jag fick ett samtal i tisdags och har nu en arbetsintervju imon, känns kanon! Ikväll blir det lite träning och sen är det bara att tagga inför studentfesten imon. Temat är: jag kom precis ifrån... och de flesta i SA12A har bestämt sig för att köra på ett pyjamas party, skit kul! Så nu är det bara att rota fram alla gamla pyjamas linnen och byxor för imon drar vi tillbaka klockan sådär 10 år och går på pyjamas party igen;) 
 
 

Kommentera här: