Jobb jobb jobb

Heej!
 
Kom hem från jobbet för en liten stund sedan och laddar nu inför ett gympass med Elin. 
Ja rubriken säger väl det mesta om de senaste dagarna. Har jobbat hela veckan och jobbar även imorgon. Trodde bara att jag skulle jobba imorgon detta lovet men fick visst hoppa in lite mer. Men man ska väl aldrig tacka nej till lite pengar? 
 
Plugget som jag trodde jag skulle vara färdig med vid detta laget, ligger fortfarande och dammar på skrivbordet.
På fredag får de banne mig bli en plugg dag. Denna helgen har enbart bestått av massa socker och onyttigheter. Haha vet inte hur mycket godis, glass och fet mat jag ätit. Men nu får de vara nog! Från och med idag blir det inget sånt för mig fram tills studenten. Ni tror säkert att jag skojar nu när det är 1 april o allt;) Men nepp det är sant, från och med idag och fram till dagen då jag står där med min vita klänning (som jag btw beställde för 5 min sen, efter att innan ha skickat tillbaka alla de 4 andra vita klänningarna som inte varit bra...) ska jag inte äta nåt onyttigt. Haha jag vet, har ju sagt detta förut och typ klarat mig en helg utan godis men nu ska jag faktist klara de. Nehe nu ska jag byta om och välkomna träningsvärken. pusssshej
 
                                              
                          
 
 
 
 
 

Kommentera här: