29 Januari

Hejhej!
 
Helgen blev fullspäckad och det hände saker hela tiden, vilket gillas. I söndags efter lite jobbande och försök till plugg stack jag direkt till Sandra efter kvällens träningspass så klart, blev väl vid nio tiden. Elin hängde också på och vi ''småfirade'' Sandra lite eftersom hon fyllde 18 för inte så många dagar sedan. Sov iallafall över där till i måndags och vi hade de super mysigt med mycket skratt o trams. Kom hem vid middagstid, då drog jag och Elin en sväng till gymmet innan Oscar kom. 
 
Idag har jag för en gångs skull verkligen pluggat. Har suttit o tänkt på när jag satt ner och hade all fokus i böckerna sist, och jag kan helt allvarligt inte komma ihåg när det var. Så nu är det en hyfsad glad Clara som sitter här och skriver, ger mig själv ett C för dagens plugg insats faktiskt;) Inför morgondagen väntar två läxförhör, ett i spanska och ett i religion så bara att hålla tummarna. Nu ska jag ner en sväng o svettas lite innan en varm dusch, mat och återligen plugg väntar.
 
Ha det bäst! 
 
 

Kommentera här: