Hejdå Sverige


 Heej!
 
Har packat ner det allra sista i resväskan nu och snacka om att jag pressat ner alltihop. Inte ens ett par små trosor till skulle få plats. Dagen har varit bra, hade två prov och tycker jag lyckades få ihop hyfsat bra svar på frågorna. Efter skolan vid halv 5 stack jag direkt till Elin, Anna var också där och vi pratade och hade det trevligt. 
 
Det mesta är under kontroll inför morgondagen, bara någa små prylar som ska knölas ner nånstans också. Vi beger oss av redan klockan 6 imorgon bitti från Lagan. Då väntas en fem timmars bilresa till Stockholm och Arlanda. Därifrån flyger vi 12 timmar till Bangkok och sedan ytterligare 2 timmar till ön Koh Lanta där vi ska bo, nu snackar vi jetlag. Sen återstår två sjukt efterlängtade veckor in paradise. Får se hur mycket jag kommer kunna uppdatera men lär väl bli nåt iallafall, under tiden kan det hända att Elin eller Anna slänger in nåt inlägg. Ha nu två underbara veckor hörni, för det ska jag allt ha. See you in Thailand. 
 
Ha det bäst! 
 
 

Kommentera här: