jag älskar dig !

Hola ! (betyder hej på spanska ni som inte visste haha) snart så ska vi in till grannarna kraft och äta kvällsmat eller snart o snart om en timme kl 6. idag så har ja inte gjort så mycket har varit på sac o städat och sen så har ja städat mitt rum o sen så har ja inte gjort så mycket och nu sitter ja o pratar med elin i telefon och äter godis så jag har typ städat hela dagen inte kuul :( men en sak till som ja har gjort är att inviga studsmattan första gången i år ja o cajsa hoppade innan idag men så klart så blir det inte bra vi typ lekte lite på den o sprang runt (som men inte ska göra för då händer det en olycka) ja så cajsa typ fastnade med båda  fötterna i hålen runt studsmattan och trillade och slog i ansiktet rakt i järnstolpen och slog av halva framtanden !! :O:O så klart så sitter ja bara helt fastklistrad o bara kollar på när allt händer och gör ingenting för att förhindra något det gick bara inte.... bara satt där fy vad jag skäms och blev arg på mig själv . i vissa stunder går det bara inte det är som man sitter fast och inte kan göra något annnat än att bara sitta där o kolla på när allt händer :(:( så jag fick ringa mamma och säga som allt va så hoon kom hem  för hon o pappa va ute o gick o josef på fotbollsträning så klart så var vi själva hemma också men jag fick i alla fall bort klistret som höll mig fast o skyndade mig  o hjälpa henne och såg henne med en helt blodig läpp o en halv tand så det käns som om allt va mitt fel men nu är allt bra igen och det blir väl tandläkaren sen ..... men hon är glad o allt är som vanlig igen :) imon är det konfa nästan hela dan skäns det som men ajaa det e sont som man får leva med haha! men nu måste ja sticka ska ju snart bort men vi ses nog tomarrow!! ja det e klart vi gör inte nog haha !!
mycket gamla bilder men ja bjuder på det än då snäll som man är ! haha :)
1 annaa:

skriven

söta syskon! :)

2 annaa:

skriven

+ usch de med cajsa, tuur att allting blev bra tillslut!

det verka som många ha råkat ut för otur idag, iaf

du jag elin haha :)

3 elin:

skriven

söötA!<3

Kommentera här: